Arbejdsgrupperne om implementering på Arts er nu sammensat
Blandt de mere end 150 medarbejdere og studerende, der har ønsket at være med i arbejdsgrupperne om den kommende implementering af 9. marts-rapporten på Arts, er medlemmerne nu udvalgt.
Blandt de mere end 150 medarbejdere og studerende, der har ønsket at være med i arbejdsgrupperne om den kommende implementering af 9. marts-rapporten på Arts, er medlemmerne nu udvalgt.
Desuden er udvalgenes kommissorier også blevet udformet, og de kan læses under de enkelte grupper på hjemmesiden med oversigt over arbejdsgrupperne.
Grupperne er sammensat således:
Etablering af studiecenter på Arts
Tovholder: Arne Kjær, Prodekan.
- VIP:
- Gitte H. Ingerslev, DPU
- Monica Carlsson, DPU
- Tine W. Jensen, CfU
- Unni From, IMV
- TAP:
- Anne Teglborg (AU Studieadministration) - Indstillet af vicedirektøren
- Jesper Sølund Hansen, HUM sekr.
- Lisbeth Knudsen, IÆF
Morten Jacobsen, DPU
- STUD:
- Fie Thorup, DPU, AAR
- Maja Kjær Sloth, HUM
- Thilde Nyborg, HUM
Organisering af forskningen i forskningssprogrammer og forskningsenheder
Tovholdere: Troels Nørager, institutleder og Hans Siggaard Jensen, prodekan
- VIP:
- Anders Klostergaard Petersen, TEO
- Andreas Roepstorff, AAL
- Bjarne Wahlgren, DPU
- Hans Lauge Hansen, SLK
- Mikkel Thorup Lektor, IFI
- Steen Høyrup, IFL, DPU
- Stefan Iversen, Nordisk
- Susan Wright, IFP, DPU
- TAP:
- Dan Fog Enevoldsen, IFL, DPU
- Henrik Nitschke, IFL, DPU
- Pernille Ussing, ILD, DPU
Taksonomi for forskningscentre og procedure for nye centerdannelser på Arts
Tovholdere: Johnny Laursen, prodekan for forskning og Jens Erik Kristensen, institutleder
- VIP:
- Claus Møller Jørgensen, IHO
- Dorthe Staunæs, IFL, DPU
- Helle Vandkilde, AAL
- Henrik Kaare Nielsen, IÆF
- Henrik Skov Nielsen, Nordisk
- Lotte Meinert, AAL
- Ning de Coninck-Smith, IFP, DPU
- Peter Lauritsen, IMV
- Søren Bitsch Christensen, IHO
- Ulrik Becker Nissen, TEO
Medarbejder- og studenterinddragelse på institutniveau
Tovholdere: Peter Bugge, institutleder og Anne Marie Pahuus, institutleder
- VIP:
- Birgitte Stougaard, IÆF
- Charlotte Palludan, DPU
- Jacob Engberg, TEO
- Ole Morsing, IFI
- Pia Bramming, IFL, DPU
- Søs Bayer, IFP, DPU
- TAP:
- Anna Plaskett
- Bente Jønshøj, IMV
- Bente Kejser, TEO
- Brian Benjamin Hansen, IFI
- Nicolai Paulsen, DPU
- STUD:
- Asger Emborg, DPU, AAR
- Bjarke Aae, TEO
- Peter Thuborg, HUM
Arbejdsgruppen vedrørende etablering af uddannelsesfagudvalg
Tovholdere: Niels Lehmann, institutleder og Søren Kruuse, prodekan
- VIP:
- Claus Bossen, IMV
- Hans Dorf, IFP, DPU
- Helle Juel Jensen, AAL
- Ken Henriksen, SLK
- Marianne Qvortrup Fibiger, TEO
- Niels Rosendal Jensen, DPU
- Pia Rasmussen, IÆF
- STUD
- Gerrit de Groot-Poulsen, DPU, KBH
- Marc Andersen, TEO
- Peter Thuborg, HUM
Sikring af gode fysiske arbejds- og studiemiljøer i forbindelse med flytning på Arts, Campus Aarhus
Tovholder: Ole Jensen, administrationschef
- VIP:
- Birte Poulsen, AAL
- Bjarke Paarup-Laursen, AAL
- Christina Fiig, IHO
- Lisa Gjedde, IFD, DPU
- Mads Holst, AAL
- Mie Buhl, IFD, DPU
- Peter Bugge, IHO
- Sven Halse, SLK
- Troels Nørager, TEO
- TAP:
- Ivy Kirkelund, IHO
- Merethe Haugaard, AAL
- Søren Elle, SLK
- Terkel R. Sigh, (AU Studieadministration)
- STUD:
- Helle Nissen Gregersen, HUM
- Lea Rosa Kvist, TEO
- Liv Luna Hjeronymus Hansen, HUM
Fagligt institutarrangement og socialt fakultetsarrangement d. 17. juni 2011
Tovholdere: Ole Jensen, administrationschef og Steffen Brandorff, institutleder.
- VIP:
- Steffen Brandorff, IMV
- Anne Marie Pahuus, IFI
- Jens Erik Kristensen, IFP, DPU
- TAP:
- Ole Jensen, Arts
Fokusgruppe om kommunikation
Tovholdere: Svend Aage Mogensen, kommunikationschef og Claus Holm, prodekan
- VIP:
- Bente Elkjær, IFL, DPU
- Jes Harfeld, TEO
- Jody Pennington, SLK
- Lone Koefoed Hansen, IÆF
- Rubina Raja, AAL
- TAP:
- Bettina Houlberg, IFI
- Carsten Henriksen, DPU
- Pernille Thorsen, IMV
- Ulrik Vosgerau, TEO
- STUD:
- Jeppe Guldager, DPU, AAR
- Kent Hansen, HUM
- Ditte Brun Lauersen, TEO
Arbejdsgrupperne påbegynder deres arbejde medio april og forventes at aflevere deres forslag og anbefalinger til dekanen primo juni. Fakultetsledelsen inddrager herefter gruppernes udspil i den videre proces med at implementere den nye organisering. Den samlede beslutning vedrørende implementering af den nye organisation forventes at blive offentliggjort senest den 17. juni.