3325 synes godt om dette

Mød dine medstuderende gennem Aarhus Universitets Facebookside. Her er der masser af guf for den studerende, der gerne vil være aktiv i studiemiljøet. Skriv ud på væggen, se billeder og meget mere.

Velkommen

Hvis du er en af dem, der render forvildet rundt fem minutter før, at det akademiske kvarter er gået, så skal du måske lige tjekke denne underside ud. Her kan du nemlig finde vores apps, der kan sende dig i den rigtige retning.

Billeder

Har du nogle gode billeder, der er taget i og omkring universitetet, så kan du dele dem med dine medstuderende
– hvis de altså også er med på det.

Aarhus Universitet likes

Vil du finde Dale's Café, søge et studiejob eller finde dit institut, er det en god idé at se, hvilke sider Aarhus Universitet synes godt om. Her kan du få et hurtigt overblik over nogle af de mange Facebooksider rundt omkring på universitetet.

Væg

Væggen er et sted at tjekke, for her er der mange, der bidrager til den gode universitetsstemning. Du kan streame videoer om livet på universitetet, og der er masser af relevante links, som bliver delt. Hvis du ”liker” Aarhus Universitets side, vil nyheder fra AU automatisk blive vist i nyhedsfeedet på din Facebook-startside. Du er velkommen til at skrive på AU’s væg.

Tip

I den kommende tid kan du hver tirsdag finde et nyt tal på AU’s Facebook – grav dybt i din AU-viden og gæt hvad tallet dækker over. Der bliver spillet om æren og håneretten.

Husk at like UNIvers!

UNIvers er også på Facebook, og vi er venner med universitetet. Husk at like os!