Fest for fremtidens Aarhus Universitet

Vi er blevet et universitet med større sammenhæng. Dét fejrer Aarhus Universitet med en kæmpe fest fredag den 17. juni for alle medarbejdere og studerende.

Et brag af en koncert i Universitetsparken danner centrum for festlighederne fra kl. 19.30 – på plakaten står både:

D-A-D, L.O.C., Camille Jones og Kato & Friends.

Festlighederne begynder dog allerede i løbet af dagen med lokale arrangementer rundt omkring på universitetet.
Alle ansatte modtager invitationer pr. mail til de lokale fester.
Hovedområderne arrangerer i øvrigt gratis buskørsel fra Emdrup og Herning og hjem igen på fastlagte tidspunkter.

• Arts inviterer ansatte til fagligt arrangement og til middag og underholdning i telt ved Kasernen.

• Business and Social Sciences inviterer ansatte og alumner til fagligt arrangement i             Søauditorierne og middag i telt i den sydlige del af Universitetsparken.

• Health inviterer ansatte til middag i telt på den gule plads foran Stakladen og i              Stakladen.

• Science and Technology inviterer ansatte til middag i telt i Universitetsparken ved           Matematisk Institut.

• Administrationen inviterer ansatte til lagkage, eftermiddagshygge og sommermad i telt på Jens  Chr. Skous Vej ved Nobelparken.

• Studerende inviteres af AU og Studenterrådet til forfest med spisetelt og musik i               Universitetsparken i området omkring Kemi.

Læs meget mere om festen på www.au.dk/fest