Årets Oecon 2011

25-årige Jan Bryla er kåret som årets nyuddannede cand.oecon. ved Institut for Økonomi.

Jan Bryla (t.v.) får overrakt Oecon-prisen 2011 af Mark Luscombe fra SEB. Foto: Søren Kjeldgaard

Prisen på 15.000 kroner blev givet for et stort fagligt og socialt engagement i studiet og blev overrakt i forbindelse med Oeconkonferencen, der hvert år i september samler alumner fra cand.oecon.-studiet. Jan Bryla har været færdiguddannet cand.oecon. i et år og arbejder nu i Finansrådet.
Oecon-prisen 2011 blev overrakt af cand.oecon. Marc Luscombe, repræsentant for SEB, der har sponsoreret prisen på 15.000 kroner. Det første æresmedlem af Oeconforeningen blev ligeledes udnævnt i år. Professor emeritus Ole Ø. Madsen blev hædret for sin mangeårige indsats for Oeconforeningen.