Rykker frem på Financial Times ranking-liste

For andet år i træk har Financial Times placeret uddannelsen MSc in Finance and International Business på listen over verdens bedste kandidatuddannelser inden for ledelse.

I forhold til sidste år har uddannelsen rykket sig fra en 51. plads til en 44. plads. Uddannelserne bliver bl.a. bedømt og rangeret efter alumnernes karrierefremskridt, og uddannelsens alumner har givet Financial Times positive tilbage-meldinger om deres karrierefremskridt.

Pynt til CV’et

Ifølge Carsten Vinther, dimittend fra uddannelsen i 2008 og manager hos Novo Nordisk IT, er rankingen både et kvalitetsstempel for alumnerne og også en stor fordel for de nuværende studerende på uddannelsen.
– Rankingen er en blåstempling af uddannelsen og er med til, at man som nyudannet vil stå stærkere
i forhold til andre ansøgere. Det er et fantastisk aktiv at have med i tasken og stående på CV’et, når man skal ud at søge udfordringer i sit første job, siger Carsten Vinther.